Tack Norge för One Piecen!

Så väl spenderade pengar eftersom jag älskar den! hihi....
Har sett den här modellen på deras hemsida hur länge som helst och velat ha den, men storlekarna har varit ett problem. Och sedan har den tagit slut super fort dessutom...
Men efter ca 2 års sucktande så fanns den ÄNTLIGEN i butiken hos Palt! ;)
Med lite tips från min gamla skolkamrat!
Och vem var inte där när dom öppnade i lördags morse om inte jag förstås.
Provade och gick därifrån som en mycket glad tjej!
Här är min älskade modell:
Föll väl för texten på ryggen kan man säga.
Är dock inte ensam om den men what the fuck! ;)
I´m in love!
Och ja, jag spenderar hela dagen i den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0