Reunion (mini!)

Igår jobbade jag förmiddag igen. :) Som sagt går dom passen sjukt fort!
Och efter jobbet åkte jag hem till R & P & B och lämnade några grej dom hade glömt hos mamma och pappa igår. Och som vanligt blir Benne mannnen helt crazy! ;) hahaha...
Han är så rolig och söt!
Sen gasade jag ner på stan och kikade in hos Lilli och pratade lite innan det var dags att gå ner till Olearys för middag och en mini reunion från gymnasiet. :D
Vi vart hela 5 st av 15! hahahaa
Men å så mysigt och trevligt vi hade det. Det vart jag, Frida K, Erika, Linda och Sara! :)
Åt mat, drack gotta, efterrätt och en massa prata om skolan, lärare, livet nu och ja, ALLT!
Vi har bestämmt att det blir lika nästa år, fast fler.
Efter att ha släppt av Frida och tagit en rundtur i hennes hem så somnade jag gott i sängen hemma, utmattad och mätt! ;)
Som livet ska vara!
Bjuder på en bild från våran Vagant tävling sista dagen på gymnasiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0