Lördag & söndag!

Igår träffade vi ju Frida, vi var på Olearys och åt. Gotta som vanligt!
Efter vi ätit var det tänkt att vi skulle dricka drinkar på nån uteservering men det vart Barista istället, för efterrätt! :D
Där satt vi ganska länge innan vi gick upp till Memento och hämtade Niktia!
Och då bestämmde Frida och jag oss för att ta en sväng dit senare, så vi åkte hem till mig och korkade upp en vinare. Och sen for vi ner efter 23.....
Satt på uteserveringen och surrade med varandra och andra!!!
Vi hade sjukt roligt och tiden bara rann iväg. Till slut tog vi oss ner till Kebab City efter en shot i baren (som inte behövdes!) för att sedan ta bussen hem till mig. Eftersom Sandra fått vänta så länge innan vi hörde av oss och hade somnat! ;P
hahahaa......
Det vart lite senare än vi tänkt, kan man säga.....

Idag har vi inte gjort så mycket, varit ut till Birsta en sväng och kikat runt och shoppat! ;) Så klart!
Sen har Frida och jag hängt här hemma innan det var dags för henne att åka hem till sin mamma! :)
Så fort jag kom hem drog jag på en prommis runt stan, 1½ timme var jag borta men ack såååå sköööönt!
Grymt väder!
Somande dock på soffan efter middagen som vart sen... Men men.... Och nu ska jag faktiskt fortsätta till sängen EFTERSOM jag imorgon går tillbaka till jobbet efter 1½ veckas ledigthet.... KONSTIGT! ;D
hahahaa....
HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0