Lördag & söndag!

Helgen har bestått av jobb mestadels.
Igår i Birsta hela långa dagen och sen avslutades det med film och pizza hos Persson. :) Vi såg nya Irene Huss filmen och så grät vi till The Notebook! Inte Persson men vi tjejer såg ut som pandor när vi gick hem! :P
Idag har jag varit i stan och jobbat. All by myself. Och det har gått hur bra som helst! :)
Inte så mycket att göra men men.... :)
Efter jobbet mötte jag upp Pillan och det vart en iste från Waynes och sen satte vi oss nere vi ån och surrade på. Riktigt härligt och roligt! :)
Det var ju inte igår precis!
När jag kom hem blev det middagslagning och sen hamnde jag i soffan framför tvn. Tänkte se Dear John men jag somnade så det blev inge av med de. :P
Nu däremot ska jag hoppa i säng, ska jobba imorgon med! :)
HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0