5.7.11

Jobbat idag ju, extra...
Och inte hann vi ikapp oss nå mer för de, eftersom det kom en monster leverans.
hahaa....
Och imorgon kommer det mera! ;D
Så kan de gå, vi kämpar på.
Efter jobbet vart det handling på bolaget, vinkylen fick sig lite gotta.
Nästan full nu! :D
Men efter denna vecka är den nästan tom igen! hahaaa...
Sen har jag hämtat ut böcker som jag beställt.
Lauren från The Hills har skrivit dessa, så jag tänkte ha dom som avlastning för mina deckare. OCH dom är på engelska, så det blir spännande. :)
Och när jag var på ICA hittade jag dessa små godingar, dock är dom inte lika goda som sina Daim rocks kompisar men helt ok.
Nu ska jag se klart ett mycket otrevligt avsnitt av Criminal Minds sen blir det sängen och boken en sväng.
HEJPA!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh dom där där vill jag också läsa! :) Synd bara att dom inte finns på svenska :P

2011-07-08 @ 21:53:39
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0