14.7.11

Den här dagen har man hunnit med mycket, mysigt har det varit med! :)
Det började med att Sandra hämtade upp mig och vi for till Linnea där jag byggde ihop hennes nya soffa.
Ja, jag byggde!
Dom var till någorlunda hjälp nån gång då och då syskonen 'Blomma'.... ;)
Och det vart en sån här soffa innan det var klart, mycket fint vart det med om jag får säga det själv.
(bilder från IKEA, soffan heter Månstad)
Sen for vi och gjorde ett ärende och åt lunch på Donken.
Och efter att ärendet var klart, i detta fall S & Ls pappas födelsedagspresent, så for vi dit och åt jättegod jordgubbstårta! :)
Efter lite velande från Sandras sida och lite tjat från min sida, styrde vi bilen hem till mamma och pappa (#2).
Där myste vi lite med Vera, hälsade på hästarna,åkte flotte på sjön och fick grillat till middag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0