Mums

Helgen har varit grymt roligt och helt jävla underbar.
Så skönt att vara tillbaka till byn man borde bo i. hahaha.....

Vi har stått i kö en timme, träffat sjömän, sjungit med till Marmeladorkestern, hängt på Bygget, skålat, garvat, dragit flosklar, druckit massor men inte blivit odrägliga, spelat drickesspel, hängt med grabbarna, drivit med folk, missat Petter, inte legat i en enda snödriva, hängt på Dippan och trängts på Ica!
En lugn och fiin helg alltså.

Jo, vi har gjort en sak till, eller jag kanske ska säga jag. Jag har lovat att följa med tjejerna till Spanien i sommar. Jag som hatar värme. Jag som tycker det är jobbigt då det blir fööör varmt. Jag som gillar snö.
Jag ska alltså tillbringa en vecka i Spanien. Kul.

Nä, nu ska jag packa upp väskan och sen ta ett bad kanske. Ladda inför en jobdag imorgon helt enkelt. :P

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0