7.1.11

Idag har vi spenderat halva dagen på stan.... Jag och Sandra alltså. Som förr, men Ronssa och Stefan på Charm. hahaha.....
The old gang minus ett par stycken.
Men mysigt hade vi iaf.
Hann inte titta på nya glasögon heller. Men istället vart jag bjuden på middag hos mamma och pappa i Bredsjön, bjöd med Sandra också.
Vi har åkt skoter. De ni!!!!
Det var länge sedan och sjukt roligt. Sandra skrek och skrattade. Jag försökte backa, det gick väl sådär. Nästa gång ska vi iaf åka mer, vart ju så mörkt, så vi såg knappt vart vi kunde åka.... Inga bra spår heller eftersom det snöat så mycket... Men men.... next time säger jag bara!

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng, ska ju jobba imorgon, vi får se hur det går. Innan det är färdigt kanske jag åker hem med....... But I hope not!

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0