16.1.11

Ännu en jobb helg har avslutats på det bästa sättet, dock med en mer deprimerad Sandra till vän. Men vi har haft söndagsmys och jag föreslog att titta på Sex and the city filmen, kanske inte sån bra idé som från början.........
För som Sandra uttryckte sig innan hon steg ut genom dörren:
- Dom är inte bara smala och snygga, dom är ju kär med!
Hahaha..... Stackarn har suttit och snyftat och ja... Verkligen levt sig in i filmen, hon hatar mig just nu men imorgon tycker hon om mig lika mycket igen!
Min lilla vän!

I love you, just us two!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Du är för underbar min kära vän!

No matter what..kommer alltid vara vi :)

2011-01-17 @ 00:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0