10.2.11

Hello you all...

Har äntligen fått sett ett helt  program av Landskampen på tv3! :)

Foppa som huvudperson idag.
Kanoners!

(bilden lånad från tv3.se)
"Jag har då aldrig förlorat en landskamp mot Norge förut och tänker inte göra det nu heller!"
Sagt och gjort, Peter Foppa Forsberg slog Espen Knutsen i duellen och gav Sverige ledningen!
hihii...
Har ni inte sett detta program är det dags att börja titta, sjukt roligt.
Och allt detta händer i mitt älskade ÅRE! :D

Annars idag har jag haft en sjukt trevlig prat och fika stund med Sara på Waynes mitt i snöstormen. hihi...
Så roligt att se henne och höra och prata av sig lite. Mysigt värre!

Nu ska jag fortsätta se Fantastic Four på 6an. :)

Imorgon är det jobb och Fancy Friday och firande av pappa på kvällen.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0