Julafton & juldagen & julklapparna...

Julafton spenderades hos pappan och familjen Åldemo. :)
God mat och efterrätt, Kalle Anka, julklappar, skratt och mys!
Och vad jag fick i julklapp?!

4 äggkoppar från WWF
Presentkort på Body Shop
pengar
godis
Harry Potter 7 del 2
örhängen

Somnade som en stock efter att ha sett klart Sällskapsresan!

Juldagen började med långsdiskning då jag inte diskat på en vecka(?).
Sen tog jag bilen upp till mamma & pappa.
Vi tog en promenad och sen fick jag mina julklappar av dom och lite mat innan jag for till mormor för att hämta julklappen min där med och umgås en sväng.
Och då fick jag:

6 nr av Sofis Mode
ett pimpat skohorn
Harry Potter 7, del 2 (ska byta den till Pirates filmen) ;)
och sist men absolut inte minst en....
Onepiece tröja! :D
Superglad vart jag.

Och av mormor fick jag pengar med!

Sen fick jag ju några julklappar några dagar innan med.
Av Roger, Paula & Benne-mannen fick jag badbomber från Lush, en citrusskalare & 2 Muminfigurer.


Och av A-L och Jonas fick jag ett kit med body butter, body lotion och tvål med lingon lukt, en Stinky-magnet (Muminfigur) & ett presentkort på 3 middagar på Restaurang "Vikingen". ;) hahaha...

De va de! ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tror vi också fick äggkoppar från WWF :) Visst är det den där pandaorganisationen? :)

2011-12-27 @ 11:28:52
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0