Sista dagarna på semestern

Imorgon börjar allvaret igen. :)
Skönt ska det bli dock monstervecka, men jag har tagit på mig detta och då ska jag banne mig klara de med.
Galant dessutom!

Helgen har varit sjukt bra, varmt och skönt. Var till min lillasyster igår och firade henne eftersom hon fyllde år. Senare på kvällen vart det kräftskiva för chefAnna som har slutat och nu idag också flyttat söder ut.... Ååå vad hon kommer saknas!
Söta Anna banana... <3

Idag har det inte hänt så mycket, sovit länge, åkt runt med Sandrorna och letat ett bra kinamatställe men istället vart det Bite Line pizza... hahaha....


Nu blir det en dusch och sen se till å slänga ihop nån matlåda tills imorgon!
Ska ju leka lite chef till veckan, ska nämligen jobba som ansvarig i stan!
;)

Jaja... Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0