Ögongodis på jobbet

Jaha... Lååångdag idag vart de!
Men inte gjorde de något när det kom ögongodis före lunch! ;)
Ögongodis iform av våran säkerhetsansvarig! MUMS!
hahaha....
Fick lite backning men inte gjorde de nått heller... Fixat på ett kick! TYP!
Lite mer får fixas då den nya BCn börjar.
Målarna var på jobbet med, målade väggen i skylten och byte tapet vid ingången!
Tapeten är jätte snygg!
:D

Ringde mormor när jag satt och väntade på bussen. Tänkte kolla med henne när jag skulle hämta dom imorgon före begravningen.
Då säger hon att den är på fredag och att det står de i annonsen....
Så jag ringer pappa som har sagt till mig att det är imorgon!!!
Men som mormor sa så var det fredag...
Jaha!
Jag som fixat och ändrat med schemat inför imorgon och krånglat lite. Bara till att göra samma sak med fredagen.
hahaha....
Men jag ska jobba stängningspasset istället för öppningspasset tack avre att Martina kunde byta. Hon är bäst! Hade ju fixat så jag var ledig efter begravningen om den hade varit imorgon men nu blir det inte så.
Men bra ska det väl gå ändå!!!

Så de så!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej mumin :)

Eftersom du skriver om jobb kanske jag kan få fråga en grej om ditt jobb? ;) Har ni kvar lackleggings i butik? Om inte, så såg jag att det fanns ett par leggings som hette KATE på hemsidan. är det dom? Såg ingen info om material el nånting :( heeeelp meeee.. hihi, kram kim :)

2011-08-18 @ 09:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0