Dagens uppdrag efter frisörbesöket

Dagens uppdrag har idag bestått av att fixa till stringhyllan jag fått av mamma och pappa!
Mamman ringde och frågade om vi skulle ta en inflyttningsfika hos bror (här nedanför!), så då passade jag på att få hit pappan innan och skruva upp hyllan åt mig.
Så då var det ju bara till att fixa klart den...

Fulbrun var den först och själva ställningen i gammalvitäckelplast.
Så jag sprayade hyllplanen svarta och sen skar jag bort det vita så jag fick fram metallen på ställningen, som sen vart silver efter att jag inhandlat färg hos Clas i sjön. :)


Och nu...
Nu ser det ut så hära:
Ovanför vinkylen såklart! ;P

Supersnyggt enligt mig.

Tavlan längst upp är den jag fick av Edvard och Sara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0