1.8.11

Det kunde inte ha blivit i bättre start på semestern igår. :)
Får ut till pappan vid 14 tiden och sen var jag kvar där till 00.30 ungefär. :)


Fick lunch när jag kom dit, den åt jag medans grabbarna var på taket och jobbade.
Efter nån timme var tjejerna & Edvard hemma från en shoppingtur i stan och Birsta och då vart det till att åka till hajhavet och bada! :D
Sjukt skönt och många stora vågor.
Sen fick vi middag som Ingrid gjort när vi kom hem, lax och potatis!
Hastigt och lustigt efter middagen tog jag och Viktoria med oss Edvard och Sara på bio, för att dom vuxna skulle få lite ensamtid! :)
Vi såg Kung Fu Panda 2.
Den var riktigt bra och rolig! :)


Hemma igen så gjorde Vickis kladdkaka och så vart det B&J glass till Wallander, Läckan.
Men efter den for jag hem!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0