"Straff"arbete

Jaha, då har man tryck i sig lite vatten då, kan kännas dumt men förmodligen behövligt imorgon.
Har varit på afterwork med bästaste jobbtjejerna, vi skulle ha gått på Olearys men där det fullt och vår bokning hade tydligen inte framkommit, så efter ett varv runt stan efter nått annat hamnade vi på Svenssons. Där fick vi oss äntilgen några öl och lite mat.
Och sjukt trevligt hade vi! :)
"Straff"arbete har jag åkt på imorgon också...
hahahaha...
Eftersom jag idag har spenderat min ledig dag med mamma och inte kunde hoppa in och jobba.
Men det tar jag så gärna, så imorgon jobbar jag 10-18 istället för 15-19.30!
TACKAR!
Nu blir det sängen...
Såååååå......
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0