Herre jesses!

Seriöst!
Det kunde vart värre.
Mina små sockergryn till kollegor diskade igår efter maten. Så himla skönt att slippa de, dom är sååå snälla. Men diska glas har jag gjort. hahaha.... Det vart en hel del av de kan man säga. ;)
Måste nog köra en svepa med dammsugare också. Men sen är det jag och jumpsuiten, så de så.
Jo, igår åt vi tapas gjort av Anna. Sjukt gott! Massa små plock mat. Värsta mys.
Lite skrivtävling och charader och en massa prat.
Vi hade jätte roligt, och i slutändan var det jag och Jessica som rullade in på Oscar. hahaa....
Finns inte så mycket mer att tillägga.......... hahahahahaha!
Fy faan!
Nä, hurrni!
Vi hörs.
HEJ!

Sol och stark mat är inget för mig!
/jag själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0