14.4.11

Ååååå så vare fredag imorgon igen då.
Jag har varit på dagis och jobbat i 3 dagar och imorgon är man tillbaka på Gina igen för att fördriva helgen. :)
Har hunnit med promenader denna vecka med. Idag tog Sandra och jag en lååång prommis runt hamnen, både på södra och norra sidan. Värsta mys, solen värmde ju så fiint med. :)
Och igår var jag och firade Karin som fyllde år. God mat och goood tårta.
Nu är jag sjukt proppmätt eftersom jag klämt in mig kyckling och sallad och bröd. Vill inte sätta mig i soffan för då somnar jag, men jag måste nog för hockeyn mellan Färjestad och Skellefteå är så spännande.
Står ju 3-2 i matcher till FBK. Vinner dom ikväll vinner dom ALLT!
Jaja... Soffan, ska nog ställa klockan utifall att jag somanr! hahahaha
Från promenaden idag i mina nya Reebok EasyTone och den nya jackan från London.
Bilden är tagen av Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0