9.9.10

Tröttare kan ingen vara än just lilla Mumin Sandra! *sjunger fint i huvudet*
Ni kan nog inte förstå. Ingen enegri kvar alls och toppen jag köpte idag för att ha på jobbet på lördag vart inge bra och skall lämnas tillbaka. Suck.

Gjorde ju biffar i morse. Sjukt bra vart dom. IGEN. Och bra matlåda.
Jobbat på på jobbet som strulat lite. haha. Men det löste vi ju. Annars var det rätt lungt.
Har sovit en sväng på soffan efter middagen som vart våfflor. Men snart blir det sängen och jag tror INTE det blir problem att somna. haha

Imorgon jobbar jag endast 3 timmar på dagis och tänker inte stanna en sekund längre. I need some rest. Så vill någon umgås imorgon är jag free!!
Har ju knappt något socialt liv under vardagarna.

Agda, Rut och Lillemor vad händer?!

Nä, ska nog ta med mig gammryggen som gör ont och borsta tänderna och krypa ner under täcket.

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0