24.9.10

Igår var jag med A-L, Jonas och Daniel på hockey. Tråkig match men spännande på slutet med straffar. Kvinnan bredvid tyckte det var skit otäckt. haha...
Men vann gjorde vi. :)

Idag har varit en blöt och trött dag på dagis, blött med tanke på att det regnat och trött ja, vädret kanske! Det är bra att man köpt regnkläder och stövlar kan jag säga.
Åkte hem och betalade räkningar och beställde kläder på nätet. :)
Sen åkte jag till Birsta en sväng för att prova skor och köpa tjocksockar på Lindex. Sen in till stan en sväng för att kolla om HM fått in tröjan jag vill ha men icke. Sen hamnade jag på Cubus där dom hade 50% på smink. 3 ögonskuggor och en rouge fick följa med hem. Ångrar att jag inte köpte mer. Ska se om jag hinner slinka in en sväng på söndag om det finns nå kvar förstås. :)

Efter det vart det iväg och handla lite mat. Så nu är kylen och frysen påfylld och bilen tankad. Kanoners.
Dock en lite halvtråkig helg framför mig. Tjejerna är på basketcup i Umeå. Jag jobbar imorgon, hela dagen, det är iaf kul. Men sen då... Vad ska jag hitta på då tro?!?

Nu är man iaf nerbäddad i soffan med täcket och Big Size ostbågar och tittar på Se upp för dårarna. Fredagslyx.... Och inte nog med de, fredagsmiddagen avrt korv och makaroner.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0