Trodde Oskar kunde fixa dagen

Och det gjorde han, lite iaf. Sjung på hans sånger medans allt annat rasade..............
Bilen vart stilla stående idag, efter det att jag tankat på Jet här nedanför mig, så kom jag ingenstans.
Så den kära pappan kom till undstäning och upplivningsförsök påbörjade med startkablar men ICKE. Inte en meter rörde den sig. Så pappa skjutsade mig till jobbet som tur var. 
Där har jag fixat med mina smycken hela dagen, sorterat och pilat. 
Sedan kom Sandra och hämtade mig. In på Biltema och köpa bilbatteri. Inga pengar på kortet. Pappas kollega kom och löste ut det och sen for vi till bilen som stod vid Renbil och satte i batteriet.
MEN...
Då är det tydligen nåt annat fel... Så bort till HK och där fick jag mat och ingen bil med mig hem.
Nope, dom ska förmodligen hinna fixa den imorgon. Själv tar jag en promenad upp till dagis, tydligen. :)
haha....

Inget annat att göra. Upp med tuppen. Jag ska vara där 7.30!
haha...
Nu ska jag sappa på tvn...

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0