Stegräknare

Idag skulle jag ha haft på mig min stegräknare. :) Dock inga batterier så det blev ju inte så. Men som jag har gått. Hemifrån (Nacksta) till jobbet (Sidsjön), jobbat lite och sen gick jag genom stan upp till pappas jobb (Skönsberg)! Snacka om duktig. :) Den sista turen gick på 50 minuter. Bra jobbat tycker jag!
Pappa tyckte inte jag behövde nån bil eftersom det gått så bra att gå, men det tycker jag. Och nu står den här hemma på parkeringen ingen, lagad och.. går framåt.

Hämtat ut ett Gina-paket på vägen hem med. :)
Det som fanns i till mig var detta:

(bilder lånade från www.ginatricot.com)

:D

Den nya baseball jackan invigs imorgon då det är dags för jobb. Resten blir nog en lördags outfit, eller tvärtom.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0