Friday I´m in love

Jag brukar vara ledig på fredagar, vilket är sjukt skönt, men idag klev jag upp 7.
För att delta i Sälj & service utbildningen på Birsta City. Mycket givande. Mycket peppad. Det kommer gå skit bra detta.
Efteråt vart det lunch på stan med Sandra och hennes syster Linnea. Dagens rätt på Charm var mycket god. Kyckling med teriyakisås och klyftpotatis. Gott.
Sen rullade vi runt lite och dök in på Akademibokhandeln där jag köpte (som ni ser i inlägget nedan) Bingo Rimérs bok.
Väl hemma kunde jag inte slita tanken från boken så jag slängde mig på soffan och läste. Började mycket bra. Och jag tror det kommer fortsätta så. Spännande. 

Nu ska jag bege mig hem till mamma. Jag har bjudit in mig själv på mat där.

Härlig fredag som sagt. Och solen har skinnit idag.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0