19.32 & pyjamasen är redan på

Precis slaffsat i mig lite mat efter en lååång dusch, så nu sitter jag här i pyjamas och är skit trött.
Fy... Det kan alltså hända att jag somnar på soffan i en paus till Grey´s ikväll... Vilket jag inte hoppas! Men det kan hända....

Har jobbat på dagis idag och eftersom bilen blev ståendes på pappas jobb igår kväll, var det bara att ta på sig reflexer (billigaste livförsäkringen!!!) och ryggsäck och knata upp till Sidsjön för jobb imorse. När jag gick?! Kvart i sju. haha... Kolsvart ute! Lite kaos där uppe idag, många borta... Så lite trött är man ju pga de om man säger så. Fick promenera hem också. Men då var det lite skönare.
Imorgon blir det samma sak, promenad och dagis. Bilen står fortfarande hos pappa. Dom har ju fullt upp ändå, om man säger så. Vintern är ju på väg.
Nä, ska nog diska innan jag slänger mig på soffan.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0