♥ Stugan ♥

Förut ringde pappa #2 och frågade lite saker, samtidigt så kom vi in på stugan. Vi säljer ju den, som några av er vet. Det finns några intressanter på den och budet ligger helt okej. :)
Det kanske blir en resa för familjen nästa år om man säger så. Jag har ju lite semester att ta ut. :P
Plus att mamma fyller 50 & jag 25.
hihi....
Det blir nog bra att sälja den fast det tar hårt i hjärtat. Men som man brukar säga det finns inget ont som inte har nå gott med sig.

Om ni vill se hur den ser ut efter all ombyggnation kan ni kolla här:

http://www.hemnet.se/beskrivning/930421?r=3

För så här såg den ut från början:

Dock med en blå dörr. Inget rinnade vatten & utedass (som syns till vänster i bild). ;D


Imorgon har jag iaf bjudit in mig på middag hos mamma och pappa #2, bästa att göra de medans dom bor nära för tydligen sker flytten redan på torsdag/fredag (iaf början!)....
Konversationen på telefon med mamma tidigare idag:
M: ....vi är ledig på torsdag och fredag iaf.
J: Jasså?! Nått speciellt?
M: Ja, vi flyttar ju till Bredsjön som du kanske vet.
J: Ja just de jag. Jag som trodde det var till månen ni skulle flytta, det är ju ungefär lika långt.

Nä, sängen ropar & boken. ;)

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0