Gårdagen

Ja, den började med att jag for ca en mil åt fel håll!!!
Vi skulle ha möte på morgonen, jag trodde de var i våran butik, men det visade sig kl 7.00 att alla andra var i stan. Meddelandet hade inte riktigt nått mig...!!!
Sånna dagara är det bra att man har bil.
Fick massa VM info och så fick vi prova på att bygga garderober och skyltdockor... :D
Super bra!

Sen GASADE jag till Birsta igen, för det drog ut lite på tiden i stan och vi skulle ju öppna vår egen butik också. Så från stan till Birsta tog det ca 4 minuter för mig och "Doran"! hahaha.... Tur inte polisen var ute.
Sprang in, kastade ut kassorna i lådorna och öppnade grinden prick kl 10.00! Då kom även snickarna som skulle hjälpa oss på lagret.
Helt galet.

Slutade sedan klockan 14 och då for jag til pappsen på hans jobb, dags för bilbyte..
Så nu kör jag en svart Audio 80 istället!


Senare på kvällen hämtade jag upp Sandra, vi for och åt och köpte lite gotta till kvällens hockeymatch!
Slutspelets första match mellan Timrå och HV71!
Timrå gjorde bra ifrån sig och ledde men tappade sedan greppet och förlorade i sudden. Så himla typiskt.
Men nästa match tar vi de.

Det var väl gårddagen de! :P

Nu ska jag placera, justera, klippa och tejpa lite!
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0