6.2.10

GRATTIS till dessa två underbara varelser som idag fyller 21...! ;D

Looove!!!

Födelsedagsfest för dessa ikväll, jag är redo, paketen är inslagna, korten fixade och outfiten utplockad!
hahaha....
Men först lite jobb och sen bär det av! ;)



Igår hade jag en Sandra afternoon/night, endast inkluderad mig själv!
Såg dessa filmer:
 &
This is it med Michael Jackson, sjukt bra! Har ni inte sett den SE den!!!! Tänk vilken show det hade blivit om han hade fått slutföra allt! Helt galet!!!
&
Fame, den var också bra... Mycket bra!!! I LIKE!
Sen tände jag massa ljus och såg på Let´s dance, Solsidan och Numers!!! :P
En kväll framför tvn, chipsen jag hade köpt ligger fortfarande kvar i skåpet! hahaha.... BRA!



Men som sagt nu ska jag ska jag snart iväg och jobba, måste fixa lite innan!!!! ;P
See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0