17.3.10

Hihi...
Jag är ledig idag och har ingen anning om vad jag ska göra.
Sitter just nu och har målat naglarna, väntar på att det skall torka.

Funderar dock på att åka till Lofoto och framkalla några foton så jag kan fylla på i mitt album! hmm..
Kanske ska ringa och fråga pappa om vi ska byta bil?!
Ut ska jag iaf.
Morgonpromenad vart det imorse också, vaknade så tidigt. IGEN! Kallt, men skönt och så Äntligen morgon med Adam och Gry i öronen! Har ju inget minneskort i telefonen än så det blir till att lyssna på radion. hehehe...

Jaja, ska lägga på lite mascara sen far jag faan nog och framkallar. Men jag får väl inte ämta dom förens imorgon men då har jag ju något att göra då efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0