Slit och fläng

Jahaja... Mitt i veckan redan. Snart midsommar.
Snacka om att jag har flängt dom sista dagarna. hahaha....

Började väl i lördags egentligen med en massa jobb, hämtade upp släpvagnen hos pappa och dumpade den hos brorsan och sen vart det hem och riva i garderoben samt tjuvkika på lite klipp från det Kungliga bröllopet innan det var dags för fest hos CB med tjejligan! :) Nattens stopp är ju som vanligt Oscar, lite dans, lite öl och mycket mycket annat! hahahaa.....
Sen kväll eller om man vill kalla det tidig morgon vart det iaf.

Söndagen gled man ner till stan med bussen, lite fika och sedan en bilfärd till Birsta med massa sång, lite mer bilfärd och sen landade vi på min soffa och slog på en film, det vart pizza och mer film.

Måndagen for man och hämtade brorsan och släpvagnen som var full med grejer, Kretsloppsparken var målet, and we made it! Hem med bror igen, ut med släpvagnen till sitt rätta hem (backade t.o.m. lite!), köpa present och sen ut på jobbet för kvällspasset, rean startade samma dag och efter att ha varit endast 2 personer som jobbade efter 16 så hade vi lite å göra! Var lite taxi där efter jobbet så jag skjutsade hem dom innan jag for och var mathandlingstaxi till Sove. Måste jag säga att jag typ dog i soffan när jag kom hem...nä!

Tisdag, igår, upp med tuppen och mot dagis. Full fart där kan man säga, sen vart det hem en snabbis innan jag for vidare på jobb igen. Hade kirrat en husvagnsplats här hemma hos mig till mamma och Sove under dagen så jag for hem till dom och fick middag och glass sen for vi med husvagnen till verkstaden. Upp och checka vart den skall stå exakt. :) Sen skjutsade jag hem pappa igen.
Kom hem och såg The Mentalist och i det andra Sex and the City programmet somnade jag och vaknade 02.00! Trött... Ja, lite kanske! hahaa.... Gick direkt till sängen och somnade som en dankad bäver!

Idag har jag varit på blodgivningen på morgonen och hon gjorde illa mig lite idag... hmm.... Svårt att hitta ådran!
Sen har jag hunnit med att städa hela lägenheten.. Så nu är den midsommarfin! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen se om jag hinner förbi Sandy innan jobbet! Måste ju checka hur fin hennes hall blivit! :P

See yaaa


Kommentarer
Postat av: simone

vad sött :D

2010-06-27 @ 20:24:02
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0