16.7.10

Idag skiner inte solen så där fint som alla andra dagar... Och lite glad är jag för det faktiskt!
Är lite röd sen gårdagens tripp på stan, dock med solskydd men tydligen för liten faktor...
Så idag är man lite stel i den övre delen av kroppen om man säger så! ;P

Fått en hel del gjort här på morgonen dock. Har hunnit tvättat (det är inte roligt men det måste ju göras!), fått lite saker sålda på Tradera och tvättat mina Converse, så nu ser dom ut som nya helt plötsligt! För efter en Gatufestvecka ser inte mycket bra ut...! ;)
Vattnat mina mycket törstiga blommor på balkongen har jag också gjort men nu är det dags för frukost och en dusch, sen ska jag faktiskt hoppa in och jobba 14-18 trots att det är min lediga dag!

Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0