Söndag!

Och inte har man sovit länge idag inte...
Upp och hoppa med tuppen var det bara att göra!
För att?!
Jo, tvätta! Enda tiden på dygnet och veckan man har tid, det är mellan 7-10 på en söndag!
Tur att man itne var ut igår!!! hahaha....
Men nu är jag klar så nu kan jag slappa.... Eller näää! ;)
Måste ut till Birsta och kika på present åt Sove, han fyller år på tisdag men då är han inte hemma så det blir kalas idag!
Och senare ska Sandra och jag ut till Eva-Lotta och barnen! :)


Igår kväll vart det ju middag med flickorna flajs från jobbet!
Kanon go mat, eftersom jag tog med mig tomaterna! hahaa... Närå...
Super gott och en kanoners efterrätt!
TYVÄRR!
Då den kommer göras ofta här i detta hem!!!!!!!!!
;P
Mycket skratt och en lååång kväll!
Härligt!


Nu ska jag ta reda på all tvätt och sen hitta nå bra kläder att ha på sig, då garderoben är full igen! ;)
haha....
Ska ringa Sandy too och se om hon ska med till Birsta!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0