Shoppingberoende?!

hahaa....
Lider nog av nåt sådant!
Jo, jag har handlat idag med.... hahahaha!
Idag vart det mer till

och det vart detta:

en låda (?!?) från JYSK, överkast, rivjärn (märkte häromdagen att jag inte hade någon!) och lådor från IKEA!
Och så lite från jobbet:

Neela knitted cardigan, tubsjal och Jaque top! :)
Fin fint.....

Men vad är det i den avlånga lådan från JYSK då, undar ni?!
JO, detta! :D

En hylla tillbadrummet! NICE! :D
Super fint är det nu där inne...
Imorgon innan jobbet ska jag ta mig ann klädkammaren! Ska bli lite ordning och reda där inne med! :P

Nu blir nog sängen, hoppas det blir skn sömn inatt, och inte oroligt som det vart ett par dagar nu!


Kommentarer
Postat av: sanne.

Åhh, vilke söt blogg! :)



Jag kan verkligen också få det ibland, det är ju så kul! Men inte sen när man är pank. :/



Kram

2010-01-27 @ 23:05:27
URL: http://whiteclouds.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan (:

gullig blogg !

jag får den känslan också sometimes ;)

haha allt bra med dig ?

kram ann-lo :)

2010-01-27 @ 23:19:37
Postat av: Corsi

Vilken fin blogg du har!

Skulle också vilja dra ut och shoppa men snöstormen håller mig borta från ytterdörren hahaha

2010-01-27 @ 23:29:10
URL: http://corsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0