Mitt i veckan onsdag

Sitter och lyssnar på Melissa Horn som Sandra har lagt in på min Spotify.
Bra skit äre.
Ska snart ta mig i kragen och laga lite mat, pasta, bacon och ärter blir de...
Är ju hungrig nu egentligen men jag orkar inte. Har ont i huvudet och är trött!
Folk ringer från olika bolag och tipsar om "bra" erbjudanden och annat sånt bra som man ska ha och bidra till i livet.
Sa nyss åt en gubbe som ringde och skulle samla in pengar till nåt förbund, att jag jag ska väl tänka på saken, i ca 5-10 år!
Han blev alldeles paff då det nog inte var ett svar han brukar få... haha!
Men jag orkade inte säga kanske, då ringer dom snart igen..
 
Nä, Sandra Åldemo har ingen bra dag!
Inte precis just nu iaf!
blabla blaa....

Over and out


Kommentarer
Postat av: Sandy

Visst är hon grym!!! ME LIKE!!

2010-01-21 @ 17:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0