Gårdagen = fredag

Igår öppnade ju jag alldeles själv i Birsta!
Gick ju galant, men det visste vi ju redan! ;)
Pysslade på i butiken och larmade lite kläder och sålde lite till trevliga kunder... Kanon start på dagen helt enkelt...
Kl.12 kom B & E, sen kom H & J..... Så var vi full styrka!
Sen flööööt det bara på och sen var kl 18! Då fick jag gå hem! :D

For direkt till Sandra efter jobbet och fick lite mat, Pasta Carbonara ala Sandra! :P
Sen var det bara att invänta gänget som dök upp runt halv åtta, åtta!
Vi kikade givetvis på Let´s dance... haha...
Edfeldt & Nygren kom efter matchen då rullade filmen igång, dock inget namn på den men en skräckis... OR NOT!
Enligt dom andra, kikade mellan fingrarna jag! :/



Idag är mera jobb, Gina i City it is! 12-16 är en lagom tid en lördag!
:P
haha...
Nä, ska göra mig färdig jag, ska ta bussen ner! :)

Jaja...

Men vi ses kankse på stan idag då!?

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0