En bra fredag....

Sjukt bra fredag har det varit....
En lunch och lite nödvändig shopping har det blivit på stan med Sandra & Stefan. Sen en snabbis ut till Birsta innan vi hamnade hos Sandra.
Varit på basket har vi med. Tråkigt att Dragons förlorade, men det såg inte såå bra ut. Men bättre lycka nästa gång, grabbar! :)
Och efter det åkte jag & Sandra till Bite Line och käkade och såg hockeyn..  Nice att Sverige vann, var lite orolig där ett tag faktiskt...

Nu blir det sängen mina vänner, ska upp i ottan imorgon! ;P
haha...


Kommentarer
Postat av: ÄL

klart att den var bra, du träffade ju mig!

2010-02-20 @ 17:38:28
Postat av: Sandra

Vart hade du köpt hårbandet du hade på dig idag? Det var så gulligt :)

2010-02-20 @ 21:46:47
URL: http://iiinvincible.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, det var som jag trodde då :P Finns det några kvar eller? Den var ju jättesöt!

2010-02-21 @ 10:26:30
URL: http://iiinvincible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0