17.2.10

Idag har jag:
- sovit rätt länge
- kollat på Kanada-Norge matchen från inatt
- kollat på Björn Ferrys lopp från igår :D
- handlat lite på ICA & hämtat ut mina fina sängkläder från HM som jag beställde för några veckor sedan
- tvättat
- grinat en skvätt till Extreme home makeover
- tittat på andra "skit" program
- slappat
- tagit reda på ALL tvätt
- bäddat med det nya i sängen
- vikt ALLA lakan
- ätit mat från Cherry woken, eftersom det är min namnsdag
- diskat
- sett Anja flya 60 m och krascha....... :/
- sett lite mer OS

Nu ser jag Finland mot Vitryssland i OS-hockeyn....
Ska även försöka hålla mig vaken till grabbarna gör OS debut mot Tyskland... Får se hur de går med tanke på att jag gäspar redan!.... hahaa....
Ska nog ställa klockan också...!... Och ta en dusch innan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0