Asså shiiiit!

Dagen D är här.
Och om ca 2 timmar är vi på väg. Men jag är lite seg som vanligt och orkade inte packa klart igår så det är därför jag är uppe nu! hahaha....
Eller har varit de ett tag!
Sova kan man göra när man dör som Malle sa.

Frågan är alltid hur mycket man ska ha med sig, och det är alltid ett problem. hahaa.... Men jag tror jag börjar se slutet i det hela packandet. Och jag tror inte det blir förmycket den här gången. 3 par skor räcker ju i år motför 7 par förra året. ;P

Nä, men hurrni.
Ha en bra nyårsafton, för det kommer vi garanterat ha. ;D
Måste packa färdigt och ta en dusch och så ska jag slå igång dammsugaren en sväng med.

Men ni lär få höra av mig här även fast vi är borta. Lär väl dyka upp en bild eller två om man säger så!

HEJ!


Sandy & jag förra nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0