2.12.10

Seriöst!
Det är december mina vänner. Helt galet. 22 dagar kvar till jul och 29 dagar till slutet på detta år.
hahahaa.... Helt onödigt vetande men ändå.

Har iaf fått upp julstjärnorna i fönstren nu, tog upp ljusstakarna i söndags men stjärnorna till köket och sovrummet fick vänta tills idag.
Har byggt ihop och garnerat klart mitt pepparkakshus med. :D hahaha.... Men kristyren vart inte som den ska och huset ser ut som det dekorerats av en 3 åring men jag tror det smakar kanon när man ska äta den iaf. hahaha....
Det ser iaf lite fint ut mellan mina advenstljus!

Nu ska jag se klart CSI sen hoppa i säng, blir nog inte toalettgolvet inatt som jag tänkt mig. Så kallt i lägenheten och badrummet är faktiskt någorlunda varmt för det är litet. Tar sängen med en extra filt istället.
Men man ska ju sova bättre när det är lite svalt säger dom ju.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0