REGN!!!!!

Jag älskar regnet!!!!!

Ibland kan jag faktiskt ocskå tycka att det är lite jobbigt.

Men just idag älskar jag det. För att när man kör bil så kan man köra fort i vattenpölarna som är efter vägarna. Det är sjukt roligt. OM man inte blöter ner någon. Men jag brukar faktiskt se till så det inte står någon i närheten.
Men iaf, idag regnar det ju och det regnar mycket.
Här hemma är Bergsgatan den bästa vattenpölsvägen, bara så ni vet. Har redan kört där två gånger idag...hihihiii..... Och skrattat med mig själv då jag kört igenom dom och det bara flyger vatten åt alla håll. ;)
Det är lite min grej, att köra genom vatten pölar och skratta, blir liksom som ett barn då.
Brukar ni också köra fort genom vattenpölarna?!
Och skratta?!
Eller det kanske bara är jag som gör de....

Plus att när det regnar är det helt okej att ta på sig gummistövlarna och den sjukt snygga regnjackan man införskaffat.

Nä, ska väl dra på mig regngrejjerna igen och bege mig ut på vägen för att åka och jobba. Jag klagar inte! ;)

HEJ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0