Mor & dotter dag

Det vart det idag, ringde mamma och hon var på väg ner till staden på cykel. Så jag tog min cykel med och mötte upp henne.
Vi kikade runt på alla möjliga affärer, åt lunch på Waynes, köpte kuddar på Indiska som ni såg i inlägget nedan, kollade så cykeln stod kvar, mamma köpte Brolles bästa på cd och sen cyklade vi åt varsitt håll till slut.
Hon cyklade hemåt och jag ner till hamnen för att fundera på skrivandet. Men jag kom inte så långt och nu sitter jag här och försöker få det klart. Hanna måste ha in det imorgon. Alltid ute i sista minuten.
Men det får väl bli som det blir. Händer tydligen inte så mycket i september i den här staden.... hahaha...!

Så kan det vara... Nä jag kanske ska fortsätta klura lite då.

HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0