2.4.10

Oj, vi är redan inne på april.... Tiden går fort!

Långfredag idag då och halva påsken har gått! haha... Påsken är dock inget jag kommer fira eftersom jag jobbar hela helgen. :)Idag har det varit lite fart vilket vi inte trodde, vi får se hur det blir imorgon. :P
Spännande!

Annars så har jag inhandlat en bokhylla som just nu står här vid datorn och skärmar av från resten av vardagsrummet men bara lite.
Se så fint:
 
Vi pratade om det här när mamma, pappa och Anna-Lena var här i söndags.
Men så tog jag tag i saken i onsdags och tjongade hem den. För den fick plats i bilen som tur va. hahaha...
Men den var tung och otymplig! ;)
Men tjejer kan, och efter lite om och men så var det ihop monterad!
ALL BY MYSELF! :D

Nä, nu ska jag ta och kolla till maten sen ner till tvättis.
Sandras kommentar om min tvättstugetid:
mohahaha! Vem tvättar på en fredag???!!!
Svar:
Jo, JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0