Onsdag

Imorse försov jag mig iaf inte! :P
Fast jag har nog inte kommit in i rytmen än!.... Jag skyller gårdagens försovning på de!
Men det går väl till sig får vi hoppas.
Men nu är jag trött eller det har jag ju faktiskt varit hela dagen... Men min barn är så underbara så! ;)

Och så har jag tvättat och varit på tacomiddag hos mamma & pappa.. Dom ringde precis då jag hade bestämmt mig för att skippa middagen! haha...
Så jag illade dit och slängde i mig lite mat sen hem och tvätta...
Så nu har man rena kläder igen! Hur bra som helst...

Sen så har SCA cupen startat och Timrå vann mot MODO med 5-2 i Eon arena... Så jäkla bra! :D
På lördag ska vi gå, resten av matcherna får man följa på avstånd!

Och vet ni mer, pappa har köpt en nya bil, eller ja, en gammal fast en ny. Den ska vi hämta upp imorgon kväll!
hehe.. Ska se vad det är för nån då, om den är bättre än Doran..
:)

Nu..
 
G´natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0