Hej hej måndag!

Äntligen hemma i min lägenhet nu! :)
För igår var ju jag och Sandra barnvakt hela dagen ute i Timrå och även sovit där inatt..

Och i lördags vart det ju hockey först, 1-1 vart det... Dock lite besviken på Timrå faktiskt, det var mycket hawaiihockey!
MEN... ingen behövde mobba nån annan mer för att deras lag vunnit... Med tanke på att grabbarna hejade på Sundsvall och jag & Pillan på Timrå... Var lite mer utsatt än dom kan man säga... hahaha.... :P
Men som föredetta Timråbo, var och är man ändå lite utsatt... ;P

Sen efter att ha ränt runt hela stan kom jag till Sandra och dom andra på förfesten...hihi.. Bytte om och han se 10 minuter och det fantastiska målet av Zlatan i slut sekunden! :D
Va?! Herregud!
Inget dåligt mål inte... med magen!
hahaha....

Sen vart det utgång på de och roligt hade vi...
Gick hem till Sandra och sov där med tanke på att vi skulle vara ute i Timrå kl 07.00...
:/
Och jag kan säga att det var vi också eller iaf 07.10!
Men att hålla tempot uppe med dom barnen är svårt... hahaha... I vilket tillstånd man än är i!
Men vi hade det jätte bra och och roligt jag och Beckis gick på hennes simskola också... hehe!

Men nu ni ska jag ta och cykla iväg till Sandra, vi ska ta en prommis... :D

See ya

Och tack för i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0