Elitseriepremiär för Timrå

..och det står just nu 1-1 mot Brynäs!
Pappa hade en annan dejt (örjan hans jobbpartner!), så jag fick inte följa med!
Så jag sitter och lyssnar på sportradion på webben jag! :D
Det går ju lika bra de med...

Annars då...
Jo, har varit trött idag på jobbet och somnade direkt i soffan när jag kom hem...
Inte så konstigt eftersom man gick och la sig ca 1.30 igår!
hahaha....
Ja, och vad gjorde JAG uppe så sent en onsdag undrar ni?!
Jo, jag och baskettjejerna drog (jag blev medtvingad!) till invigningen av AllStars här i stan (gamla Olearys!), hur sjukt fint som helst, mycket yta, super snyggt och mycket folk! :)
Vi hade sjukt roligt....
Fast vad hade jag trott då? Har alltid sjukt roligt med dom däran!! ;)

Nä, nu börjar 3e perioden, dags att spetsa öronen!
Timrå ska krossa Brynäs nu! :P

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0