14e september

Ja ni, helgen, helgen!
I lördags var vi ut, vi är veka, jag vet!
Så det var tjejgänget som gällde, våra grabbar är ju på vift så att säga...
Först middag, tacos på menyn, sen lite uppdateringar om våra unga & dumma år... hahaha! Sen styrde vi benen och bilen mot Oscar och där vart det dansgolvet i princip hela kvällen! ;D
Sjukt roligt och varmt!
Hemma i sängen landade man runt 4.00! :P
En bra kväll/natt alltså!

Söndagen då, jo... Ingen bakis/illamående känsla what so ever...
Men att man inte fått så mycket sömn märks ganska snabbt, och jag kan ju ite sova längre än 11 heller så!
Upp och hoppa, pilla lite med allt och sen hämtade jag upp Sandra för att få i oss lite mat!
Sen vi hamnade vi i hennes soffa framför stor-tvn som inte visade något av intresse så vi somnade i varsitt hörn...
Zappat framochtillbaka på kanalerna tills Pillan kom och då var klockan så mycket att det var dags för Ensam mamma söker!!! :D
Det bästa programmet en söndag har att erbjuda.... haha

Idag är det måndag, hade tänkt göra massa saker idag... Men så plingade de på telefonen kl 8 och det var Chiefen på Gina, och jag ska jobba idag, 13-20.15... ;P
Skit bra, har ju inte gjort dom där andra sakerna då jag haft tid iaf. Så jag kan ju lika gärna skjuta upp dom ett tag till! hahahaha...
Det kommer väl nån regning dag framöver kanske?!?

Jahapp, kanske ska börja med frukost iaf!

Ha en bra måndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0