Torsdag 8.10

Vaknade tidigt, Pillan messade och sa att hon var vaken så jag drog på mig promenadkläderna och begav mig dit, gav henne lite råd om packningen inför hennes GBG resa imorgon...
Sen klippte hon min lugg (det var därför som jag kom dit! hahaha!).... Sen efter det begav jag mig vidare på min promenad... :D Tog liksom ett depåstopp hos Pillan! :P
hahahaha.....

Sen har jag varit till IKEA en sväng och köpt nya gardiner... :)
Sarita i ceris..

För jag har redan dessa i mörklila och svart! Superbraa!
Så när jag kom hem putsade jag fönstren i sovrummet och köket, sen byte jag ut dom vita gardinerna i sovrummet till dom nya cerisa och dom gamla lila! :D
Lite höstigt men ändå inte!
Och dom vita gardinerna dom fick åka ut på ballis dom, slängde upp en vajer och så var det klart!
Nice nice....

Ni får nog komma och titta om ni vill se hur resultatet vart på riktigt för bilderna på mobilen vart inge bra som ni ser! hahahahaa....
Nä, nu ska jag kirra middag sen blir det hockey med papps! :D
Yeeeeeey!

Timrå-MoDo!

På med tröjan för ikväll vinner vi!

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0