Lördags kvällen

Igår hann man bara hem från jobbet och byta om och sminka sig sen bar det av till tvillingarna Bergsten för middag och förfest! :P

Mysigt värre!!!
Vi spelade spel, bl.a. Med andra ord! Herregud vilket kaos! hahahaha....
Fuskningar, skrik, ja allmän förvirring!
Sedan kom dom lååånga grabbarna och det vart.. Ja, värre! hahaha...
Vi åkte ner på Oscar och gjorde i stort sett hela dansgolvet! ;P
Som vanligt, och sjukt roligt hade vi! IGEN!
Tack för igår, yao!

Har ställt tillbaka klockan också, har ni?! ;)
Vintern är nu här för att stanna!

Nu ska jag pilla lite med fejjan och kläderna sen ska jag iväg och köra dagens jobbpass på Gina!

Jo, läste mitt horoskop på Aftonbladet.se

Oxen 21/4-21/5
Trevlig söndag, men det blir bäst om du tar en tidig kväll. Efter åtta är tevesoffan ett bra val.

Ja, så ni vet ju vart ni hittar mig då efter 20! :P
hahaha....

Ses kanske i Birsta!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0