Längtar lite till vintern!?!

Ja, kanske lite tidigt eftersom jag älskar hösten, men jag dök in på Skistar-sidan nu efter jag kommit hem från min promenad och checkade in vädret i Åre.... Det är snö där uppe, och det kom igår! :P
Titta bara... Detta var igår runt kl 10...

Och detta just nu...

Ser ni?! Där nere i dalen! :D
Mysigt värre.... Längtar!!!!!!
Det ska bli några fler skiddagar för mig i år än vad det blivit dom senaste 2 åren! hahaha... Får se om jag lyckas!

Men här hemma är det nog några veckor kvar innan vi får se det första snöfallet, för just nu är det strålande sol och plusgrader! :)
Förra året kom den första snön den 29 oktober, vi får se när den kommer i år!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0