Jobbsituationen

Fick för en stund sedan ett sms av chiefen på Gina i Birsta om att hon ville att jag skulle jobba imorgon, istället för idag!
Ett extra plus var att det blev lite mer timmar också! :)
Så visst, då blev man ledig då!
Vad gör man då då....? hmm....
Pratade med Sandra och mitt uppe i allt ringer chefen från dagis och undrar om jag kunde jobba på onsdag! Offcourse! :P
Pratar med Sandra igen om vad vi kunde hitta på efter hennes sista möte, lunch på stan....
MEN så ringer det på andra linjen igen och det är Annika från Gina i stan som undrar om jag kan ställa upp och jobba där idag pga. lite kaos...
Offcourse! ;)

SÅ från att man skulle jobba till att bli ledig blev till att jobba! :P hahaha...

Nice måndag. Nu måste jag hitta lite kläder!

Så jag befinner mig alltså på Gina i stan från 13-18!
:)

Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0