hahahaaa

Ibland är det bara för roligt att jobba med barn alltså!
Idag har jag varit på dagis, och då jag skulle hjälpa en 3årig tjej att klä på sig för vi skulle gå ut så tar hon på mina bröst! hmm...tänker jag och tar bort hennes händer... Hon tar igen och jag bara fnissar åt det och säger åt henne att hjälpa till med byxorna då hon säger:

Barn (tar på mina bröst): Sandra, du har stora bröst.
Jag: Ja, det har jag..
Barn (tar på min bröst igen): Sandra du har stora bröst...
Jag: Jaaaa.... (lite trött men fnissig!)
Barn (tar på sig själv): Jag har små bröst....!

hahahaa... Jag höll på att döö! Ungen är 3 år!!!!! hahahaaaa....

Sen hinner jag bar gå ut i 2 minuter så ska den första kissa....
Går in med det barnet, sen kommer det en till, en till.... en till, en till!
Jag hade toa-jour..... i en halvtimme!!! Jag skojar inte! Jag tror alla va in och gick på toa...

Senare innan mellis ska vi köra in cyklarna i garaget! En grabb (3-4år) sitter dock kvar på cykeltaxin (en cykel med plats för två passagerare där bak!), och han brer ut sig som en kung.
Så jag säger..

Jag: Hurru kungen, kliv av cykeln så vi kan stänga igen garaget!
Killen: Jag är inte kungen, du är kungen!
Jag (tänker tack för den!): Men du kungen kliv av nu! Och ler...
Killen: Du är kungen!
Jag: Men du prinsen! (försöker nåt annat!)
Killen: Du är gammelfarmor!
Jag: pöööh! hahahahaaaa.... Men nu du! Tar lillen och lyfter av honom från cykeln samtidigt som jag ger honom en omgång av killande!!!!
hahahaaa... Gammelfarmor!?! hahahahaha....'

Ja ni...inte en lugn stund alltså!!! ;P



Annars har jag varit hos mamma och käkat mat och tittat på hockey, Sketefeteå mot Timrå! Men som vanligt just nu taggar vi till i 3e, inte så bra.... Så det vart 4-2 till Sketefeteå!
Jaja, vi tar Djurgården hemma på lörda! ;)



G´natt

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tror att jag måste byta jobb, händer mer hos dig :P

hahahaha!!!!Vilka ungar!!

2009-10-15 @ 23:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0